Post by horsmandcompfimak on Feb 23, 2022 13:36:20 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Turret Fusion Idle Clicker ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Turret Fusion Idle Clicker IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod meer kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Turret Fusion Idle Clicker 2022 version ▞▞▞
Mijn zoontje van 5 begon dit te spelen. Hij zoog eraan. Fatsoenlijk genoeg spel om de tijd te doden. U hoeft geen geld te betalen. Advertenties worden je niet opgedrongen, dus ik vind het niet erg om ze te selecteren als het de maker helpt. Bovendien krijg je gratis wapens.
je weet dat het niet ophoudt, maar je gaat door.
Verspil niet eens je tijd
Goeie game man
Kort
Heel eenvoudig spel waar je verslaafd aan kunt raken als je wilt. Niets speciaals.
Super aardig
wel leuk voor als je je verveelt
Echt eenvoudig leuk inactief spel. Ik waardeer het echt dat ze geen advertenties door je strot duwen en het meer een keuze maken om ze te bekijken of niet.
Ik ging ervan uit dat het verhaal ergens heen zou gaan, na level 10 lijkt dat niet mogelijk te zijn. Dus ik zal het afmaken; het rottende vlees van de alien in combinatie met al het lood dat het leger gebruikte om ze te bestrijden, veroorzaakte een pandemie van ziekte en vertraging. De aliens winnen zonder een schot te lossen, het einde.
Leuke app
Dom spel zonder enige moeite...
beetje saai
"Gameplay", als je het zo mag noemen, is op zijn best flauw. Ook het lef om het als een gratis spel te bestempelen en vervolgens een basisupgrade voor echt geld te laten kosten, is onthutsend. Zou het niet aanraden.
Geef je geld niet uit aan het spel. Verslavend, maar het viel enorm tegen dat het steeds maar weer opnieuw begint, elke keer dat je singulariteit in het zwarte gat creëert. Dit spel is een gigantische lus en een woord van wijsheid voor mensen... geef je geld niet uit want er is geen einde aan het spel en er is geen manier om te winnen, het gaat gewoon steeds weer opnieuw en elke keer vanaf nul, dus als je geld uitgeven dat verspild is als je eenmaal het ruimteniveau hebt voltooid.
nadat ik de munten had uitgegeven om de kwaliteit en snelheid van turrent drops volledig te upgraden, verwachtte ik volledig een merkbare verandering te zien. alles wat ik zag was de toename van de snelheid waarmee ik druppels krijg, maar ik zag geen verandering in de kwaliteit van de druppel. Ik zou verwachten dat er geen level 1, 2, 3 turret drops meer zijn. Ik zou het spel een 4 tot 5 sterren geven met de verandering. voeg ook een optie voor het verkopen of vernietigen van torens toe, dus als de stad vol staat met afvaltorens, is er een manier om ruimte te maken
Leuke spel, er zit een kanttekening aan verder in het spel duurt het wel lang om verder te komen.
Leuk, en verslavend. Advertenties niet slecht.
Deze game is helemaal een add-watch-game. Het enige wat u hoeft te doen is kijken naar g add. Omdat je na een paar upgrades zult merken dat je echt geld nodig hebt voor een upgrade, maar het geld dat je verdient in het spel. Je moet dus heel veel toevoegen om je spel voort te zetten.
Het is een goede game
stom
goede tijdmoordenaar maar wens je meer updates? of niet meer?
Gratis munten voor beoordeling
SUPER toffe spel
Ik hou van samenvoegen en torenverdediging, dit heeft beide, wat zo goed is
Turret Fusion Idle Clicker Casual ykxr
ok klein inactief spel.
Erg specificaties
Niet echt torenverdediging, meer inactief.
Ik haat het dat je me een recensie hebt gegeven
Dacht dat het innovatief zou zijn. Nee, het is gewoon een nieuwe smaak van Cow Evolution.
Turret Fusion Idle Clicker Gündelik vqbr
Het is niet leuk
Leuk inactief spel
ik vind dit het leukste spel ooit 5
Turret Fusion Idle Clicker Casual lgr
Verbazingwekkend spel. Verbazingwekkende ontwerpen van geweren. Download het en geniet ervan. Ik geniet erg van dit spel
Leuk spel voor als je vaak verveelt.
ik hou van dit spel! ik wou dat de kaasrasp echt een stuk van de ailens had gedood
Helemaal geen torenverdediging. Het is letterlijk gewoon twee identieke torens op elkaar slepen. Dat is het, er is niets anders, geen andere gameplay, als je het al gameplay kunt noemen.
ik haat deze game deze game zal niet de-installeren pls help me hoe te doen
Dit zou niet eens in de categorie torenverdediging moeten zijn. Er is geen strategie bij dit spel betrokken, en het zou Tower Grinding moeten heten. Ik zou nooit een dollar aan dit spel uitgeven. Ik speel nu een paar dagen en ik heb zo'n 1,6 miljard biomassa (die na de beginfase van het spel niets waard lijkt te zijn.) Wat is 16b of 7,2b van niets? Nog steeds niets. 2* voor lay-out, functionaliteit van gameplay en design. 0 sterren voor speelbaarheid. Waardeloos.
PAKO para siempre Carreras tte
Ik wilde dit spel heel graag leuk vinden, maar het is zo'n tijdverspilling. Een torenverdedigings- en inactief spel zou interessant moeten zijn, maar er komt absoluut geen strategie bij kijken. Het enige wat je hoeft te doen is torens combineren en wachten. Ik stopte voordat het onmogelijk werd om te spelen, maar ik kan zien dat het gewoon geldklopperij zou zijn. Teleurgesteld.
Geen strategie, gewoon een spel om de tijd te vullen
Je kunt het spel binnen een paar dagen uitspelen, daarna is er geen spel meer
Leuk spel, ik vind het leuk, maar we krijgen de munten niet snel zoals kasteelfusie
Het is een goed spel