Post by trouvenunabdes on Feb 6, 2022 11:42:32 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ninja kriger: legende om eventyrspil ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ninja kriger: legende om eventyrspil IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelig alle ▞▞▞
▞▞▞ Ninja kriger: legende om eventyrspil 2022 version ▞▞▞
er vidunderligt, i min er et af de bedste spil, jeg spiller, og jeg har fundet det Ninja warrior hav 5
Smukt kunstværk. Stor frihed med kontroller, men lidt langsom responstid. Gåder er for det meste sjove, men sværhedsgraden kan stige nogle steder, og jeg har set det bedre i Ninja Arishi. Men alt i alt et fantastisk spil, jeg kan anbefale uden tøven.
Jeg giver kun denne app en 4 stjerne, fordi jeg kun har et problem. Plss tilføj indstillingerne for dette spil, at du kan ændre størrelsen på kontrollerne. Det er virkelig svært at spille, kontrollerne er for små 😔 plss fix it. Derudover kan jeg virkelig godt lide at spille dette spil, ingen fejl overhovedet
Dette sjove spil, det er meget svært end hvad du tror. Mange forhindringer, fælder, men god grafik.
Jeg kan så godt lide dette spil, fordi jeg virkelig elsker grafikken, især det sidste niveau, som udfordrede mig flere gange, men alligevel blev jeg ved med at prøve, indtil jeg vandt, og jeg blev lidt sur, da det startede fra begyndelsen, og jeg håber virkelig, at de tilføjer flere niveauer
Dude, jeg kommer her kun for dig. Meget flot spil, men skuffet over et meget mindre niveau. Jeg er sikker på, at du i nær fremtid vil komme med flere niveauer.
Bogstaveligt talt bare en dårlig, fornyet, mindre poleret version af ninja arashi. Kontroller er svære at arbejde med sammenlignet med de originale, færre effekter, hvilket får spillet til at virke glansløst og mindre medrivende. Nogle af billederne er lige op og ned flået af ninja arashi. Tilføjer ikke engang nogen ny, meningsfuld mekanik. Du er ærlig talt bedre stillet til at spille ninja arashi.
Dette spil er meget godt, men det hænger engang
Et af de bedste spil......god oplevelse.når jeg spiller...og alt sammen forbedrer det.mine færdigheder..igen igen
Et ret fedt spil til at holde sindet travlt
Det er et meget godt spil, jeg spiller det hele tiden, jeg kan aldrig stoppe
Interessant spil, men der er noget galt, hver gang jeg er færdig med niveauet og slukker min telefon, jeg kommer stadig tilbage til det samme niveau, og alle mønter eller scroll jeg tager, kan jeg ikke se det, og jeg kan heller ikke bruge det til at købe noget, fordi det ikke er der og det, der gjorde spillet suttet og mindre interessant
En komplet ripoff af Ninja Arashi! Det spil er bedre på alle måder. Se efter det. Giv dette spil 1 stjerne for at være en bedrager, og markér det som værende et copycat-spil.
Dumme kontroller.. springene er for meget beregnede og man skal kun præstere på en bestemt måde for at krydse en forhindring.. også stadig i 2020 ved hjælp af 16:9 apsect ratio.. irriterende biografstriber i begge ender.. forresten godt koncept og gameplay
Spillet er bedst, der er ingen måde at spille 2 kapitel episode 3. Efter opdateringen.
Wow! Meget interessant og udfordrende. God programmør, fortsæt det gode arbejde.
Du dør bare ved at gå. Jeg tror, der er nogle problemer, jeg bare ville gå og ikke dø uden om. Jeg ved ikke, hvad der sker, men jeg kunne ikke slå et niveau, så jeg gav op.
Ninja warrior: legend of adventure games Sarguzasht jmrs
Jeg har ledt efter et fantastisk spil som dette i lang tid. Jeg elsker det!
Har virkelig brug for en masse arbejde på kontrollerne..... jeg bliver ved med at trykke på springknappen, og det virker enten ikke eller registrerer 2 eller 3 spring... og jeg trykker kun én gang. Har helt ærligt potentiale, men hvis et spil ikke kan få styr på det rigtige. Så er det et nej fra mig...
Nogle niveauer for hårdt, nogle stadier ingen spor, maksimalt dumt
Bedste spil nogensinde💯😊🎊🎉
Jeg er meget interessant at spille dette spil, men nogle gange er det sådan, hvordan du spiller dit sind for at fuldføre nogle niveauer
Meget godt Og meget godt udført spil af meget god kvalitet. 👍🎮
Det er fantastisk, men meget svært. Det nytter ikke at være træ i spillet. Men også spillet er meget cool
Fantastisk spil, men du er nødt til at give flere muligheder for off-line spillere for at få adgang til belønninger og op på karakterer, de kan tjene og akkumulere afhængigt af spilletid, også et bredere udvalg af våben.
Dette spil er dejligt og underholdende, især det faktum, at det er udfordrende. Men det største problem, vi har, er at gå til næste niveau, hvor de bliver ved med at fortælle os, at vi skal have flere ruller. Ellers er det et godt spil.
Super men giv os flere ninja kostumer
Ikke dårligt
Downloadede og spillede dette spil flere gange. Elsker det. Lav venligst flere niveauer. Og fortæl mig venligst, hvordan jeg besejrer Raikiru? Ty
Interessant spil, de første tre stadier er en kopi af ninja arashi (monstrene, kun fælder). Men derefter får du det rigtige udseende af spillet. Det er ikke så svært, bare en lille størrelse af kontroller gør det værre... boss-kampe er fantastiske...
Værste controllere .. men spillet er ultimativt.. top mest værste spilcontrollere ... controllere og alle er velegnet til små små børn 5-10 år gamle børn .. de kan kun lege med fingrene ... Andre er det værste
Niveauer Chala hård ga undi niveau kuncham let ga patandi mønter til patu varayi Koda meru tisevastanaru avi denne slags unta menu skins kotam opdatering kota denne vayandi
Meget godt, men nogen tid bugser det ud som telepirt mig ind i tomrummet og pigge
Ulækkert spil plus en kopi af Ninja Arashi-spil. Modbydelig kontrol, modbydelig grafik, værre kan ikke engang kopiere ordentligt totalt spild af tid.
Jeg kan godt lide spillet, fordi det er nemt at spille og hårdt, vi har kunne niveauet i tre chancer, ellers dør du
Mit nummer et problem er, at i niveau 3 er der en massiv væg, og jeg kan ikke passere den, fjern venligst denne væg fra spillet
Der må kun bruges én krog på linen (enkelt, dobbelt eller trekrog), som skal være uden modhager. • Fiskeri med naturligt agn eller agn med
Det er et fantastisk spil og elsker handlingen og opgraderinger sammen med det. Jeg bare, at der ville være flere bedre power moves og en syg power up, der ville gøre det endnu mere sygt.
Ninja warrior: seikkailupelien legenda Seikkailu eadw
Spillets kontrol er ekstremt ekstremt dårlig...man går ofte mod venstre, selv efter man har klikket på højre tast...niveauerne i starten og totalt uorganiseret...spild af tid og hukommelse
Dette er meget hårdt spil og grafik er meget godt mit yndlingsspil
DC Legends: Fight Superheroes பாத்திரமேற்று விளையாடுதல் iibe
Jeg kan godt lide gameplayet, men ligner en kopi af et andet lignende ninja-spil.... Og kontrollerne er forfærdelige. Føler, at der er masser af fejl med hensyn til kontrol. Jeg kunne simpelthen ikke få berøring af spillet bcoz af kontrollerne. Afinstallerer spillet af denne grund.
Et spil skal være noget afslappende, men hvis vi har brug for at prøve for meget bare for at 'hoppe' over en forhindring, vil det ikke være et sjovt spil at spille.
Dette spil er godt, men der er så mange niveauer, der er ligesom ninja arashi-spil. Nogen tid blev jeg forvirret, hvilken der er den rigtige.
I dette spil har jeg ikke mærket musikken godt af det meget langsomt. Prøv at blive bedre
Godt gameplay og grafik, men hvis jeg tror bogstaveligt, ville der være flere karakterer og flere niveauer. Udviklerne kunne også tilføje flere kræfter til ninja.
Meget meningsløst spil... Ninja har ingen magt, selv efter at have opgraderet færdigheder til 100%, er der ingen forskel i spillet... At opdatere færdigheder giver ingen mening, Ninja dør så hurtigt og nemt... Meget kedeligt og ulogisk spil, intet nyt gennem hele spillet... Og hele spillet er i mørke, der er intet lys overhovedet... Det ser ud til, at spilproducenter kun kan lide mørke... Der er så mange flere problemer i dette spil, meget dårlige spil.. fyre spild ikke din tid, det er virkelig irriterende...
Ninja warrior: leggenda dei giochi di avventura Avventura simr